onsdag 17. juli 2013

Litt selvskryt. ;-)

Okei, så sant skal sies at jeg har holdt på med håndarbeid lenge. Men det er først de siste årene jeg har begynt å strikke mønster. Jeg såg opprinnelig på dette som ekstremt vanskelig, men nå som koden er knekk går det greit lell. Hvem skulle vel ha trudd det??? :-)
Men så var det denne genseren her som jeg begynte på må lørdag forje helg da. Den ble faktisk ferdig på torsdag!!! Faktisk ferdig med en voksen dame genser i Marius størrelse M på ca 5 dager. Ja, her ble jeg litt imponert over meg selv også. Hadde aldri trodd jeg noen gang skulle klare et slikt prosjekt på så få dager. Så derfor skryter jeg litt av meg selv i dette innlegget..(litt kvalm å skryte av seg selv ja, men men..) ;-)
Mariusen er strikket i Alpakka fra Sandnes på pinner 3,5. Mønsteret finner dere i Mariusheftet: Tema 29 barn-voksen-interiør og jeg har brukt oppskrift nr. 32.
Mottaker ble veldig godt fornøyd selv og da er det jo bare ennå mer gøy å strikke. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar