torsdag 11. april 2013

Min vri på Skappelgenseren.

Da ble det til at jeg lagde en Skappelgenser jeg også da. Ei arbeidskollega/venninne har i lengre tid ønsket seg en og spurte så pent om jeg kunne tenke meg å strikke den til henne. Og det kunne jeg jo ikke si nei til. Men siden Marita hadde valgt ett annet garn enn hva genseren egentlig er strikket i, måtte det noen forandringer til for å få den til å passe.
Genseren er strikket i Cortina Soft fra SparKjøp og jeg brukte rundpinne nr. 8.
Genseren er nå både ferdig og levert og Marita var overlykkelig for å endelig ha en Skappelgenser som hun kan bruke. :-)
Vet det ser ut som om det er to forskjellige farger på genseren vist en ser på disse bildene under hverandre, men det har med lyset bildene ble tatt i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar